Santa’s Hotelsin toiminta koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa
Tehostettu hygieniataso
- Olemme ohjeistaneet siivoojia kaikissa kohteissamme lisäämään desinfiointia ja pintojen puhdistusta yleisissä tiloissa, ravintoloissa, hotellihuoneissa sekä WC-tiloissa. Erityistä huomioita kiinnitetään pintoihin, joille kohdentuu paljon kosketuksia; mm. ovenkahvat, hissien napit ja pöytäpinnat.
- Vastaanotoissamme ja osassa asiakaspalvelupisteissämme on suojapleksit turvallisen asioimisen takaamiseksi. Maksupäätteet, avainkortit ja kynät desifioidaan jokaisen asiakkaan jälkeen
- Kaikissa yleisissä tiloissa on käsien desinfiointipisteitä, kuten myös toimisto- ja henkilökunnan tiloissa. Kannustamme sekä asiakkaita että henkilökuntaamme käyttämään niitä aktiivisesti.
- Asiakkaillemme on saatavilla kasvosuojaimia ja kertakäyttökäsineitä pyydettäessä.
- Henkilökuntaamme ja asiakkaitamme ohjeistetaan riittäviin turvaväleihin, korostettuun käsihygieniaan, välttämään kasvojen koskettamista sekä välttämään pisaratartunnan mahdollisuutta. Ravintolahenkilökuntamme käyttää kasvosuojaimia ja kertakäyttökäsineitä mahdollisimman paljon. Henkilökunta pidetään ajan tasalla menettelytapojen ja nykyisen tilanteen muutoksista.
- Korvaamme paperiset huoneinfot, menut ja esitteet digitaalisilla, seinään kiinnitetyillä tai online-versioilla. Kannustamme asiakkaitamme käyttämään omaa mobiililaitetta asiakasinformaatioon (esim. huoneinfo QR-koodin avulla, aluekarttataulusta voi ottaa kuvan)
- Ravintolapaikat ovat sijoitettu riittävän turvavälien takaamiseksi, aina kun se on mahdollista.
Tarjoamme siis mahdollisimman turvallisen matkustuksen kaikissa kohteissamme myös poikkeusaikana.
Erityisjärjestelyt ryhmille
- Private Check-in: huoneavaimien jako ja check-in voidaan hoitaa matkanjohtajan toimesta jo esimerkiksi ryhmän bussissa. Ryhmän ei tarvitse kulkea yleisten tilojen kautta vaan voivat siirtyä suoraan omiin huoneisiin.
- Pöytiin tarjoiltu aamiainen voidaan järjestää erilliselle alueelle tai erilliseen tilaan ryhmälle. Ryhmällä on oma tarjoilija.
- Puolihoitoillalliset ovat 3-ruokalajin illallisia pöytiin tarjoiltuna. Eri ryhmät pyritään sijoittamaan eri alueille ravintolatilassa tai erillisiin tiloihin. Jokaisella ryhmällä on oma tarjoilija.
- Mahdollisuuksien mukaan eri ryhmät majoitetaan eri osiin tai eri kerroksiin hotellia.
Erityisjärjestelyt kokouksiin
- Osallistujat voidaan jakaa useampaan kokoustilaan tai pienempiin ryhmiin samaan kokoustilaan, joka eroteltuna esim. sermeillä.
- Puheenvuorot /esiintyjät voidaan streamata videotykeillä eri kokoustiloihin / kokoustilan eri osioihin
- Käytämme eri ryhmille erillisiä sisäänkäyntejä / wc-tiloja / ruokailutiloja
- Ruokailuissa ja kokouksilla henkilökunnalla on kasvomaskit ja käsineet, pyritään että yhdellä ryhmällä on koko ajan sama tarjoilija
- Kokoustiloissa asetellaan istuimet ja pöydät riittävä turvaväli huomioiden
- Kaikille kokousvieraille tarjotaan kasvomaskit veloituksetta
- Käsidesiä on riittävästi kokouspäivän ajan
- Kokoustila desifioidaan ja siivotaan huolellisesti jokaisen kokousryhmän jälkeen.
- Kynät, kaukosäätimet ym. muut uudelleenkäytettävät tavarat desifioidaan jokaisen käyttäjän jälkeen
Varaus- ja peruutuskäytännöt majoitusvarauksiin
Tarjoamme asiakkaillemme erittäin joustavat ehdot matkustuksen suunnitteluun. Yksittäisille asiakkaille on käytössä Flex / Semi-Flex / Non-refundable hinnoittelu online-kaupassa. Myös ryhmille takaamme normaalia joustavammat ehdot. Olemme huomioineet myös yleisimmät Force Majeur -tilanteet.
Lisätietoja myyntipalvelustamme +358 400 102 200
Kiitos, että välität



Ota yhteyttä